Feeds RSS

Wednesday, March 10, 2010

~TeRLuka~

~psitt psittt... aku nak wat luahan hati ni... korg dengarlah ye.. aku rasa sedih sbnrnye, tp tak de ar sampai makan tak lalu... aku rindu kat sorg insan ni... rindu sgt.. malam2 je aku tak dpt lena sblm aku tahu dia sudah berada di kamar.. menyelimuti tubuhnya.. jika dia bermain futsal.. aku tgu sampai dia msg aku dia sudah d rumah.. jika msg dia blum menjengah skrin handphone sony aq.. slg itu lah aku tidak dpt lena.. setiap malam aku rindukan dia.. gila mungkin aku ni??? aku dah jatuh cinta ke??? actly aku dah kunci hati aku.. tp entah mcm mana dia blh jumpa kunci hati ku... aku rasa macm nak menjerit je... biar dia tahu aku rindukan dia.. tp dia tahu .. aku yain dia tahu... emm ada penghujung ke citer kita ni ek???

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails