Feeds RSS

Sunday, March 28, 2010

~masih ade yang sunyi~

selama ni aku ingtkan diri aku je yang sepi dan sunyi... rupanya masih ade member aku yang terasa dipinggir?? kepada member aku ~MAKYEH!!~ maafkan aku sebab aku tak bersama kau .. sedangkan aku sentiasa memgukir senyuman wlaupun aku terluka.. aku tidak memandang akan kesedihan kau... aku terlepas pandang akan dirimu shbt.. ketahuilah aku masih ada untuk menemani mu.. aku akan sentiasa bersama mu.. kau buangkan seme lalang yang tak berguna semua itu.. biarkan lalang dengan semak samun.. yang penting kau tidak menyusahkan lalang itu.. dan selagi lalang tidak menyusahkan mu.. kedengkian itu tak kan bersudah... kau bwlah haluan mu sendiri.. kerna kau masih ada aku.. ~geng2 yg KEREk~ tu payahla di layan... mulut2 jahat mereka tidak akan behenti smapai disitu...aku telah engenali.. sapa shbt siapa penjahat.... yang mana blh d jadikan member.. yang mana blh d jadikan peminggiran... kau tidk rugi sedikit pun.. kerna mereka tidak mambantu mu.. kau buat lah yg terbaek.. kerna aku juga seperti mu.. namun pada aku.. aku tak pernah sendirian .. aku ada ALLAH s.w.t, aku ada ibu, aku ada family, aku ada lagi ramai member... sebab itulah kau cari member seramai mungkin.... sayang kamu shbt...

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails