Feeds RSS

Monday, April 19, 2010

episod ini

sudah beberapa hari aku tidak mengadap blog aku.. bukan pe tak de idea untuk dikongsikan dan ade sedikit perasaan tidak keselesaan .. kemalasan pun ade gak ni... entah ape yg nak di kongsikan hari ni pun aku ,tak pasti...wa wa wa skit jiwa aku.. final makin hampir.. semakin kusut minda aku.. kekadang aku rase nak je duk kat bahu mak aku.. menanggis di sisi mak aku...emm sempit minda ku sekrg.......

Tuesday, April 13, 2010

dak girls pde intake julai09

~cerita hari ni~

emm hari ni aku kengantukkan.. ye la smlm aku tdo lambat.. menghafal n memahami CMos sahaja 4 jam.. tapi 1 kejadah pun tak masuk dlm otak.. mata dah berat.. pas tu lak ade insan ni suruh aku tgu jap.. konon nye nak call tak pun msg la.. tapi haram kejadah jugak.. aku pantang betul org wat aku tgu.. sebab aku tak suka buat org tunggu.. penat menunggu sampai ar aku tertido..aku syik terjaga.. ye ar.. aku tak blh kot kalu org ade ckp nak call.. aku akan terjaga takut2 dia cll aku tdo.. t aku rase berslaah.. tp ye la aku ni Bodoh gak.. tunggu n baek sgt wat pe.. (*&*).. pas ni jgn nak harap aku nak tggu... bile syik terjaga.. kepala aku pun mula la skit.. tp aku gagahkn kaki ku melangkah ke bilik mandi .. perhh cam dlm bilik aircond.. sejuk gler2 suke aku.. so aku pun bukak la air terjun .. waaaaaaaaaaaa sejuk.. ye la mandi mana pakai cermin mata.. aku tak perasaan air tu warna kunig.. aku mandi2 tetiba aku terasa rambut ku jd agak2 kesat.. sekali ku tadah air ditangan laaaaaaaa.. air karat la.. aduh... asal la wat hal..... setle seme aku n ida melangkah ke campus.. dgn berbaju purple.. berseluar slack itam.. tdung itam &putih.. aku naik lif sampai tingk 24.. emm ade kelas meka.. rase berdebar nak present... ye la entah apa aku nak ckp kat dpn pun tak tahu.. sdg tunggu nuar dtg.. nuar hari ni pakai bju satu kaler ngn aku.. ha ha haha.. ala lupa lak nuar nak ambik pic kite dua ari ni....tp bila sir Jaya dah masuk.. upenye tak de present.. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tension lagi aku.. sabar je.. pas kelas meka.. ade mandarin.. ha ha ha kelakar mandarin hari ni.. ade stu dialog tu " sudi tak awk kawin ngan saya... jawapannya Ke yi... ha ha ha ha ade ke sapa tah namanya tanya soalan tu kat aku.. n aku pun jwb la KE yi ha ha ha ha lawak.. tp hari ni itu je yg aku nak cerita .. aku nak nero sat norrrrr... salam..hasta..

Sunday, April 11, 2010

~biOdatA sEwaKtu ZamaN kekanAk .~

NAMA ; SITI AISYAH BINTI MOHAMMAD KHAIR
umUr ku :22 tahu..
AsaL : lahIr Klate..maK Ayah AsaL perak.. Tapi I anK Klate Ok.. ttp Ore Klate.. I love kLate..
d.O.B :
AdIk Bradik : i anak ke 8 dari 11.. cukup team bola.. n aNak sedare pun Dah cuKup 1 team Bola.. hu hu hu..
My Mom : name Mak kita Rohani binti abd Rani... org panggl KaK aNi..tp i pgl Mom...
My father : i`y father dah pergi MengHadaP Ilahi...
HobI : emm hobi?? i suke drawing.. drawing.. n meLukis..
makAnaN kegemAraN : nasi Kerabu.. nasI lemak..nasi dagaNg.. masakan My Mom... n kite nak try mknan Penang Lak...
miNuman : air Suam
siFat : ermmm i seOrang yg Cepat mare n cepat seJUk.. seorang yang gemar bercakap.. ketAwa.. menyanYi.. Menari.. seOrang yang mUdy..SeoranG yanG geMar pada Seni.. pada Musik.. Seorang Yg brani.. agresif.. suka pada Aktiviti OutDoor.. Suka MEmbaCa.. tak suka Di tipu.. sebaB i kan jadi PenipU 15 kali ganDa.. tak suka Janji D mungkiri.. sebab 100X i kan mungkir semula.. tepati masa.. n tak suka org melambatkan masa.. suka bersendirian.. emmmmm ade g byk sgt kot.. next page la ye..

lelaki iMpian :
seorang yg bisa memimpin diri ku... bukan ku ingin yang baik.. warak.. kerana ku sedar diri ku.. namun cukup sekadar terbaek untuk ku.. untuk memimpin ku.. seorang yg memahami sikap ku.. seoarang yang penyanyang.. yang menjaga diri ku sebaik mungkin.. mencintaiku tidak melebihi wanita yg mengandung dan melahirkan nya.. seorang yg mampu membuat ku tersenyum.. romantik.. mempunyai hobi seperti ku.. tidak pun blh menyesuaikan dengan keadaan.. humor.. blh dibawa berbincang.. tidak terlalu cemburu buta.. dan rakan ku rakan dia, rakan dia rakan ku... dn sebolehnya tua dari ku.. 4 ,3 thn pun ok la...dan yg penting dia mesti menganggap ku sebaik isteri, kekaksih dan sahabt baik.. kerna jika aku hanya sekadar isteri.. terlalu banyak jurang .. jika aku sebagai sahabat dan kekasih..tiada lagi rahsia.. dan kami bisa berbual dan bercerita..baru happy....muahhhhhhhh

impian..: ingin membawa ibu ku ke mekah menunaikan haji.. ingin membeli segala impian ibu ku.. mengembirakan hati nya.. aku ingin menmilik sebuah motobike... ingin memiliki sebuah kereta Vitara impian ku... dan memilik insan bernama suami..


Tuesday, April 6, 2010

tah pa pe je... tp 9 mrkh tu..

video
Related Posts with Thumbnails