Feeds RSS

Friday, March 12, 2010

Berikan aku kesabaran...


Ya Allah... berikan lah aku kesabaran... hati ku mengelegak je nak meletup... aduhhh.. harapan yang dia berikan dia hancurkan juga... dia sentiasa memberikan aku harappan pada janji dia... Ya Allah apakah aku ini buta?????/ apakah aku ini terlalu bodoh???ya Allah.... aku terlalu lemah.. hati aku terluka... mengapa aku begitu mudah percaya pada janji?????? Ya Allah.. mengapa aku tidak blh menjadi insan yg pegang pada janji????kerna terlalu mengikut janji aku jadi begini... Ya Allah apakah hikmah aku bertemu insan ini di muka bumiMu ini.... aku tak terdaya lagi... kau tutupkan lah hati ku ini kembali...Kau jauhkan aku darinya Ya Allah... aku enggan dia kembali.. cukuplah sampai disini aku memngenali mu .... kau dan aku tak kan bertemu lagi...

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails