Feeds RSS

Saturday, May 22, 2010

~Bila hati Tak mau~

kekadang seharian aku di atas tilam empuk.. sedang mengira2 hendak melakukan sesuatu yG beri manfaat kepada aku..tp itu lah.. aku ni bila mud dah tak Ok.. so Ati Pun Seme TaK Mau... windu Pada sewaktu sem lepas.. aku rindu time blaja ..hahahah bagaimana ni.. keriuhan.. gelak tawa.. seme aku rindu.. aku nak ubah cara aku.. aku tak mau ambik pusing ngn org lain.. lantak dorg la cara ape dorg nak lalui.. aku nak lalui cara aku.. aku dah terlalu jauh simpang.. aku dtg KL nak blaja.. dan aku akan blaja... terlalu banyak masa aku dah buang.. terasa rugi jer.. kalu aku tekan sikit cara pembelajaran aku.. InsyaAllah aku blh berjaya... tetapi dugaan kat luar tu lebih dari segala.. kekadang aku tidak mampu menahannya.. dugaan kawan2 sungguh dasyat... aku mahu melakukan pengiraan dalam setiap perjalanan hidup ku bermula sem depan.. aku ingn mencari kebahagian sendiri.. org lain tak Mau Pk..buat ape aku susah memikior kan pasai org lain.. yg nak hidup aku.. bukan dorg.. kekadang orng ckp kite kene pk org jugak.. tp aku rase aku je yg duk pk org.. aku malas nak layan karenah manusia yang tak pernah berhenti.. aku nak jadi aisyah yg baru.. mulakan hidup baru aisyah.. sesaat kau mampu berubah.. seminit kau mampu berubah.. sehari jua kau mapu.. cubalah berubah untuk selamanya....

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails