Feeds RSS

Sunday, April 11, 2010

~biOdatA sEwaKtu ZamaN kekanAk .~

NAMA ; SITI AISYAH BINTI MOHAMMAD KHAIR
umUr ku :22 tahu..
AsaL : lahIr Klate..maK Ayah AsaL perak.. Tapi I anK Klate Ok.. ttp Ore Klate.. I love kLate..
d.O.B :
AdIk Bradik : i anak ke 8 dari 11.. cukup team bola.. n aNak sedare pun Dah cuKup 1 team Bola.. hu hu hu..
My Mom : name Mak kita Rohani binti abd Rani... org panggl KaK aNi..tp i pgl Mom...
My father : i`y father dah pergi MengHadaP Ilahi...
HobI : emm hobi?? i suke drawing.. drawing.. n meLukis..
makAnaN kegemAraN : nasi Kerabu.. nasI lemak..nasi dagaNg.. masakan My Mom... n kite nak try mknan Penang Lak...
miNuman : air Suam
siFat : ermmm i seOrang yg Cepat mare n cepat seJUk.. seorang yang gemar bercakap.. ketAwa.. menyanYi.. Menari.. seOrang yang mUdy..SeoranG yanG geMar pada Seni.. pada Musik.. Seorang Yg brani.. agresif.. suka pada Aktiviti OutDoor.. Suka MEmbaCa.. tak suka Di tipu.. sebaB i kan jadi PenipU 15 kali ganDa.. tak suka Janji D mungkiri.. sebab 100X i kan mungkir semula.. tepati masa.. n tak suka org melambatkan masa.. suka bersendirian.. emmmmm ade g byk sgt kot.. next page la ye..

lelaki iMpian :
seorang yg bisa memimpin diri ku... bukan ku ingin yang baik.. warak.. kerana ku sedar diri ku.. namun cukup sekadar terbaek untuk ku.. untuk memimpin ku.. seorang yg memahami sikap ku.. seoarang yang penyanyang.. yang menjaga diri ku sebaik mungkin.. mencintaiku tidak melebihi wanita yg mengandung dan melahirkan nya.. seorang yg mampu membuat ku tersenyum.. romantik.. mempunyai hobi seperti ku.. tidak pun blh menyesuaikan dengan keadaan.. humor.. blh dibawa berbincang.. tidak terlalu cemburu buta.. dan rakan ku rakan dia, rakan dia rakan ku... dn sebolehnya tua dari ku.. 4 ,3 thn pun ok la...dan yg penting dia mesti menganggap ku sebaik isteri, kekaksih dan sahabt baik.. kerna jika aku hanya sekadar isteri.. terlalu banyak jurang .. jika aku sebagai sahabat dan kekasih..tiada lagi rahsia.. dan kami bisa berbual dan bercerita..baru happy....muahhhhhhhh

impian..: ingin membawa ibu ku ke mekah menunaikan haji.. ingin membeli segala impian ibu ku.. mengembirakan hati nya.. aku ingin menmilik sebuah motobike... ingin memiliki sebuah kereta Vitara impian ku... dan memilik insan bernama suami..


0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails